jump to navigation

Vaata meid 26. märts 2007

Posted by Kati in tegemistest.
trackback

Miskipärast on meedia hakanud meid varakult armastama.

Täna õhtul näidatakse Kanal 2 “Reporteris” Oudekkit, kes räägib loomulikult Kaheksanda mai liikumisest.

Lootkem siis, et teda väga palju ei lõigata ega kleebita. (:

Kommentaarid

1. Oudekki - 26. märts 2007

Reporterile ma rääkisin küll meie liikumisest, aga kahjuks seda sisse ei lõigatud, lõigati ainult seda, kus ma visandasin võimalikke tegevusi 8. mail, väga üldjoontes. Aga seda kahjuks mitte, kus ma avaldasin lootust, et härra peaminister kuulab oma kodanikke, kes ei taha, et pronkssõdur maha võetakse – sest me ei taha vanu kaklusi kakelda, me ei taha üldse kakelda. Ja muide, 8. mail on üritus ilmselgetel põhjustel, nagu igal pool mujal Euroopaski.

Eks tuleb neile teinekord uuesti rääkida :-)

Ausõna, ma luban teile: Jüri Liimiga ei ole meil mitte mingisugust seost, ei mõttemaailmalt, ega ürituselt.

2. Kati - 26. märts 2007

ma usun, et ei nad pääse, vaid peavad meiega nii ehk naa veel rääkima :-)

3. nipitiri - 27. märts 2007

väga õige sõnumi olete siin blogis välja toonud…:)

4. mr.Costello - 27. märts 2007

Kahjuks ei saanud jah Kanal 2 “Reporterist” sotti, mis seltskond see 8. Mai Liikumine on. :sad: Pigem jäi kõlama sõnum “eestlased on laulurahvas”, mis kontekstist väljarebituna kõlab üsna kohtlaselt – et nagu “Malev” või mis? :lol: Oleks oodanud Kati selgituste kontsentreeritud kokkuvõtet – tegemist on antifašistidega.

5. Kati - 27. märts 2007

eks me selgitsimegi ju, aga noh…
tegelikult meile lubati lõikamata varianti, et me saaks selle ise üles panna. katsun neid selles osas veel torkida.

6. Oudekki - 27. märts 2007

Ma ei oska ütelda, miks Kanal2 seda edasi ei andnud :( Võib-olla nad ei tahtnud aga võib-olla ei pidanud oluliseks…. Oleksin muidugi pidanud selle laululause ütlemata jätma, aga sel hetkel tundus vajalik meid rahumeelsetena portreteerida.

Nipitiri – :) :)

7. a-muri - 28. märts 2007

Jah, minagi vaatan teid ja mõtlen väga, väga samamoodi. Ma pole küll miski eriliselt kõneosav isik ühiskondlik-poliitilistes küsimustes, kuid eesti natsionaalsotsialismisse põhjendamatult soosiv suhtumine ja minu arust piire ületavate juhtumite ignoreerimine tekitab ka minus vastuolulisi tundeid. Mitte kunagi mitte midagi peale vaenu ei saa ära teenida teisi halvustades, ja ise ei muutu sellest paremaks. Aga te olete seda minust mitmeid kordi paremini ütelnud.

Ma mõtlen teiega koos.

Ja mis puutub laulurahvas olemisse, siis saan hakkama partiidega alates tenorinist kuni teise sopranini välja ja tunnen natuke nooti kah, nii et kui vaja, kutsuge aga oma koori laulma.

8. sirje - 28. märts 2007

Päris huvitav mõte. Äkki võiks tõesti teha ka 8.mai liikumise koori või mingi ansambli … eestlased ju laulurahvas


Sorry comments are closed for this entry

