jump to navigation

Pannkoogikolmapäev 25. aprill 2007

Posted by Manjana in tegemistest.
trackback

Costello ja ArniTäna toimus meie neljas kokkusaamine. Kuna kohtumispaika tuleb muuta, siis seekord saime kokku Vase tänava pannkooklas. Teadmiseks – nad pakuvad seal pannkooke küll, aga keeruliste nimedega galett ja crepe. Kuna kokkusaamine oli keskpäeval ja pealegi on pool meie liikmetest Tartus, siis oli kohal jälle püsiviisik – mina, Oudekki, Pusa, Arni ja Costello.

Vaatasime läbi oma vanad memod ja tuli välja, et suurema osa lubadustest oleme ka täitnud. Oleme suutnud ära rääkida mõned prominendid, oleme saanud “ei” nendelt, keda me selles juba eelnevalt kahtlustasime, oleme saanud hakkama tekstidega, millele tuleb anda viimane kunstiline vormistus ja siis saab need ringlusse lasta. Kleepetööde tegijad on endast märku andnud. Aktiivsemad kodanikerühmad on oma esialgse jah-sõna ära öelnud. Mõned, kes enne kahe silma vahele jäänud, nendega tuleks veel suhelda. Muusikalise osaga on vaja veel täpsustusi saada. Ekraan on suht-koht kindel ja päikest meil vaiksemaks ilmselt keerata ei õnnestu. Videotervitused eri maailma nurkadest on vormistusjärgus. Lipud on trükkimisel, ülejäänud näidismaterjal tundub, et valmib käsitööna.

Kuna EW valitsus on otsutanud meile kaarte kätte mängima hakata, siis on võimalik, et pärgade tseremoonia tuleb asendada häppeningiga, aga seda me pole veel asjatundjatega kokku rääkinud. Peale selle on ka pildiliselt huvitav idee, mille jaoks läheb vaja “Hullud päevad” kilekotte.

Ajaveebist oli ka juttu. Otsustasime, et segaduste vältimiseks paneme manifesti leheküljele üles selle inimeste nimekirja, kes meiega päriselt liitunud on. Hea tava järgi pole mõtet ka osalise demokraatiaga riigis salaühinguid pidada.

Kommentaarid

1. Punane Hanrahan - 25. aprill 2007

Mina isiklikult ei arva, et Eesti riigis demokraatiat ei oleks. On küll. Eesti on siiski demokraatlik riik, mitte mingi kurjavaimu autokraatia. Lihtsalt: Eesti on veel väga noor demokraatia ja seetõttu on tal küljes õige mitu viga, mis tuleb ära parandada. Paraku ei soosi valitsus ja rahva teatud osa hoiakud nende vigade parandamist. Aga ei häda: visa töö ja kindel meel võidavad kõik raskused.

Brittidel läks oma demokraatia putitamisega üle 200 aasta. Nii et meil on veel aega:)

Ning minu isikliku arvamuse toimus Euroopas kiire liikumine suurema demokraatia poole alles pärast teist maailmasõda. Ning 1968. aasta mäss andis edasisele demokratiseerumisele suure tõuke.

Seega, kuigi meie demokraatiataimeke on veel nõrk ja hädine, ei olnud ka Euroopa demokraatia kohe sündides suur ja tugev puu. Ning praegugi on tuhandeid inimesi, kelle meelest on Lääne-Euroopas demokraatiat liiga vähe – ja neil on õigus!

Seega: Eesti demokraatia on ebatäiuslik küll, aga üldiselt on meil siiski demokraatlik riik. Mida, täiesti siiralt, näitab ka see, et ma saan rahulikult töötada seal, kus ma töötan. Vaatamata oma ebapopulaarsele maailmavaatele.

Aga kes see teine ikka demokraatiat suurendab, kui mitte me ise? Ja täpselt seda me ju praegu teemegi:)

2. araterl - 25. aprill 2007

Keep up the good work, Arni. Olen täna Su Jeltsinilugu vaadanud-kuulanud ja väga broo. Võib-olla pole ma piisavalt pedant või ei tea mõnes muus osas peensusi aga üks hää tasemel ajakirjandus on see. Ja mulle ei anna see uudisele mingit kõrvalmaitset juurde, et Sa isiklikult nii või naapoole oled. Ja tundub, et teletupsudel eesotsas Ruu ga on piisavalt mõistust, et mitte tõmmelda spetsialisti “eraeluliste” seikade pärast. Oleme ikka jah ikka demokraatlik riik, Sirje.

3. aarne veedla - 25. aprill 2007

Mul on hea meel , et Vene diplomaatide ja Eesti “antifašistide” jutud lindis.

Muidu siin pärast Kingsepp jälle seletab, et me pole piisavalt tolerantsed:)

4. sirje - 25. aprill 2007

Aarne, kas sa üritad provotseerida?

Osalise demokraatia jutt on mingite rahvusvaheliste uurijate jutt, kes selliseid tabeleid koostavad. Ma lihtsalt leidsin, et see sobiks sinna lausesse sisse toppida. Ja ma olen nõus Arniga, et asi pole nii hull, kui näiteks Venemaal, aga loodetavasti läheb meil vähem aega kui 200 aastat, sest mulle nii pikad perspektiivid huvi ei paku.

Ja ma olen kohe nõus araterliga, kui teletups Ruu või kes iganes samast telepurgist arvab, et minu nädalavahetuse üritus, on uudis. See, et Arni teeb oma tööd südamega, sellest üksi terve kanali adekvaatsuses veenmises mulle ei piisa. Mul on liiga hästi meeles see kompott, kus mind viimati serveeriti.

Huvitav, miks minu tehtud iroonilised naljad kunagi rahvale kohale ei jõua?

5. Roll - 25. aprill 2007

Mind ajavad naerma inimesed, kes peavad heaks tooniks rõhutada, et nad on jube intelligentsed, iroonilised, demokraatlikud, hea naljasoonega jne.
Siukesed on 100% juhtudest erilised paugud.
Ja ei midagi isiklikku, ma räägin lihtsalt üldiselt sellistest inimestest:)

6. Emigrant - 26. aprill 2007

“Siukesed on 100% juhtudest erilised paugud.”
–Roll
Mind ajavad ka vàga paljud asjad naerma. Aga mòned, kes lihtsalt edasi tagasi tuiavad, yhtegi sòna neist tavaliselt suust vàlja ei saa, aga internetis on kòvad laiama, vot need ei aja naerma ka. Sellise inim-materjali kaotuse yle on lihtsalt kahju.

7. Janek - 26. aprill 2007

Kamaiidid võiks Pikalt tänavalt uurida milline on tasu:

* Rahulik rongkäik
* Riigivastased loosungid
* mr. Costello ja analyytik hammustavad profashistlikke mente nagu marutaudis koerad

Aga tõsiselt nagu, tahtlikult või tahtmata jääte fashistliku(ilma irooniata!) Vene Föderatsiooni provokatsioonide kahurilihaks.

8. aarne veedla - 26. aprill 2007

Kell 6:45 hakkas Kaarli kiriku ümber tiirutama hall Volkswagen, mille aknad olid lahti ning sellest kostis valjuhäälselt Venemaa hümn.

9. hei - 26. aprill 2007

Ja-jah, ja need hümnitajad ootavad, et eestlased tuleksid suure lärmi ja kisaga neile kallale ja teeksid sellest kena rahvusvahelise vaatemängu. Nii lihtsaid provokatsioone ei tohi ju tähele panna. Kui detsibellid ulatauvad lubatu, peaks politsei tegema märkuse vaiksemaks võtta. Minu arvates pole vist Venemaa hümni mängimine iseenesest keelatud. Las siis kuulavad oma vaikset muusikat, mind nii lapsikud asjad küll ei ärrita.

10. sirje - 26. aprill 2007

Janek, aga mine küsi pikalt tänavalt. Ütle, et sinagi osaled 8. mail ja pane raha tasku. Elus ei ole ju midagi olulisemat kui raha. Võta Veedla ka kaasa, tundub, et ta on ka töötuks jäänud, või peaks kohe jääma, sest terve aeg kulub siin kommimisele ;)

11. Jake - 26. aprill 2007

8.mai liikumine võibolla ei saa Venemaalt raha, aga et seal juures valves seisjad saavad, on vist juba enamvähem selge? või on nad ka puhtad aateinimesed?

12. sirje - 26. aprill 2007

Muidugi saab Konstitutsioonierakond Venemaalt raha, selles ma ei kahtlegi. Küsimus on, et miks Ansip rumalusi teeb, kes tema jamad kinni maksab?

13. Jake - 26. aprill 2007

Eesti kodanikud maksavad. ei lähe eriti kalliks, tõenäoliselt tuleb odavam, kui Savipätsi liuväljaost.
minu arust on puudu jäänud tugevast teavituskampaaniast vene meedias, võinuks kasvõi osta reklaamiaega vene lehtedes ja Pervõi Baltiski Kanalis. Vene Delfi muide teadlikult ignoreerib kõiksugu infot, mis pronkssõduri äraviimist toetaks.


Sorry comments are closed for this entry

